Last minute

Lido di Jesolo ›› Last minute

LAST MINUTE Mnohých dovolenkárov zaujímajú pri nakupovaní dovolenky najviac zľavy, lastminute. Je to už takmer samozrejmosť, že vyžadujeme zľavy u všetkého, čo kupujeme. Prečo by mali byť dovolenky výnimkou? Navyše keď cestoviek, ktoré ich ponúkajú je toľko, ako húb po daždi. Môžem si vybrať presne takú, ktorá mi dá zľavu akú si zaslúžim. Niektoré veci sa ale so zľavou nedajú kúpiť, last minute Lido di Jesolo sa takmer nevyskytuje. Jedný hľadajú lacáky, iní sa orientujú skôr na kvalitu dovolenky. Veď je to moje dôležité miestečko v roku a chcem si ho užiť. Nebudem predsa na sebe šetriť a tráviť jediný pekný týždeň v roku v nejakej podradnej kuči v okrajovej časti. Toto mi za tých pár ušetrených peňazí nestojí.

Je to presne tak, podradné veci, ktorých je obrovské množstvo a nie sú kvalitné dostanete za nízke ceny. Kvalitné veci,ktoré sú vzácne a je po nich zhánka nedostanete za pár šupov. Treba sa len rozhodnúť. Moja známa sa furt hrdí novými topánkami, ktoré kupuje lacno na akomsi trhovisku. Za leto ich kúpi asi aj 6-7 párov. Taký podpätok, hentaký tvar, po pár týždňoch alebo prvom daždi ich vyhadzuje ku kontajneru. Ja mám kožené značkové "sančézy" už tretí rok, len si budem musieť nechať vymeniť opätok. Sme o tom spoločne rozprávali na káve, že za tri roky vystriedala asi 20 párov topánok, utratila za ne 5 násobok ceny kvalitnej topánky a navyše má aj isté problémy s nohami. No takto je to aj s oblečením aj s jedlom a aj s dovolenkami. Kupujte lacné veci, len ak ste nehorázne bohatí a peniaze sa vám začínajú kaziť.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára