Jesolo bloguje

Lido di Jesolo ›› Bloguje

BLOGUJE Výsledkom môjho cestovania do Talianska je Jesolo bloguje, ďalšie dielko z mojich cestovateľských zážitkov, publikovaných na webe. Minulé leto som sa rozhodla opísať moje zážitky z cestovania. Moja práca úzko súvisí s písaním a turistický ruch je mi viac než koníčkom, vzájomné prepojenie bolo viac než očakávateľné. Leto v Lido di Jesolo patrí v mojom zozname cestovateľsko-dovolenkárskych zážitkov na najprednejšie miesta. Svoje blogovanie som začala mini dielkom o talianskom letovisku Lignano, ktoré som navštívila niekoľko krát aj počas súkromnej rodinnej dovolenky. Po chvíľke odležania som sa na Lignano bloguje pozrela s odstupom a objektívnejším pohľadom. Musím si sama uznať, že je to vcelku slušné na blogera začiatočníka. Vidím už síce niekoľko potrieb na úpravu a doplnenie, prerobenie, ale to je asi normálne v súvislosti s každým vývojom.

Lignano bloguje bolo silnou inšpiráciou nielen pre mňa. Blízke okolie ma nabáda na nové pokračovanie. Tento počin "Lido di Jesolo" by mal byť teda ďalším rozšírením, teším sa ako to celé vypáli. Zároveň v okamihu, kedy pracujem na zážitkoch z Lido di Jesolo, v mysli sa už vynárajú ďalšie a ďalšie zaujímavé pokračovania. Ďalším letoviskom na severe Jadranského mora, ktoré by dobre zapadlo do veľkej trojky s Lignano a Lido di Jesolo je Bibione. Bez váhania otváram editoriál a zapisujem si názov novej subdomény pre Bibione, aha sem na Bibione bloguje sa vrhnem, až dokončím Lido di Jesolo.

Jesolo bloguje pre potešenie


Než začnem písať, pripravím si prostredie, atmosféru, náladu. Chce to pohodu a čistú myseľ. Niekedy sa nepodarí udržať vhodné podmienky na písanie po dobu viacerých dní po sebe tak, aby vzniklo celé dielo. Potom často ostane vec ležať nedokončená aj pár týždňov či mesiacov, kým nepríde nová múza. Prv než sa pustím do blogovania úplne novej témy, urobím si skicu, kde si načrtnem vizuál, obsah, rozsah, kapitoly a určím si ciele, ktoré má nové dielko dosiahnuť.

Neprekonateľná trojka severného Jadranu Lido di Jesolo, Bibione a Lignano sa stretávajú tiež v mojej práci. Ak Lignano bloguje kvôli mojim ambíciám o najúspešnejší blog o Lignane, potom Jesolo bloguje pre potešenie moje a dúfam aj čitateľov. Vybrala som tie najzaujímavejšie témy, kategórie v spojitosti s Jesolom. Určite medzi ne patrí more, pláže, dovolenka v Lido di Jesolo, otázky ubytovania v hoteloch apartmánoch alebo v campingoch. Popísala som čo-to o večernej zábave, zaujímavá téma je vodný park Aqualandia, plavba loďou, Benátky. Výlety do okolia ponúkajú bohaté možnosti, Dolomiti alebo Benátky, dva extrémy, dve pecky. Aby bolo jasné ako sa do Jesola dopraviť vznikli stránky doprava, trasa a mapa. Nezabúdam ani na univerzálne témy, keď je na papieri Taliansko, hlavné mesto Rím, región Veneto, ale aj informácie o počasí, letenky, lastminute a podobne. Fotogalérie a videá sú mojou najväčšou pýchou. Vyberám, preberám a dokončím úplne na záver, preto ak fotky vo fotogalérii stále chýbajú, potom ešte nie je hotovo.




Jesolo bloguje patrí v svetovom turizme k významným pojmom. Bibione bloguje poteší svojimi článkami skupinu ekonomicky premýšľajúcich cestovateľov. Lignano bloguje ako jediný zástupca z Friuli Venezia Giulia sa statočne drží v rodine najsilnejších dovolenkových gigantov Talianska.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára