Kontakt

Lido di Jesolo ›› Kontakt

KONTAKT Máte otázky ohľadne Lido di Jesolo, môžete mi napísať mailom na ...@... alebo rýchlejší spôsob vyplňte nasledujúci formulár, alebo mi nechajte odkaz prostredníctvom komentára v spodnej časti stránky. Privítam všetky podnetné názory, vopred ďakujem priaznivcom, ktorí mi prispeli svojim dielom obrázkami, receptami a námetmi súvisiacimi s blogom Lido di Jesolo. Ponuky na spoluprácu prehodnotím a v prípade obojstrannej prospešnosti mi bude len potešením. Záujemcom o obrázky z Lido di Jesolo môžem ponúknuť výber z albumov, ktoré obsahujú vyše desaťtisíc autentických digitálnych fotografií z Lido di Jesolo v printovej kvalite. Malú ukážku vidíte na podstránke - fotogaléria Lido di Jesolo.

Ak sa vám hodí niektorá informácia, alebo obrázok použité v tomto blogu do vášho webu, stačí uvedený obsah opatriť linkovaním z miesta na ktorom ho použijete. Pri väčšom rozsahu ako je použitie podkladov z tohto blogu na vytvorenie jednej vašej stránky je potrebné vyžiadať si môj súhlas. V prípade, že plánujete väčšie projekty v oblasti cestovania v Taliansku ma neváhajte osloviť, vypracujem práce v akomkoľvek rozsahu na rôzne témy podľa vašich požiadaviek.

Rýchly kontaktný formulár


Meno 

E-mail * 

Správa * 




S pozdravom, Lido di Jesolo