Motokáry

Lido di Jesolo ›› Motokáry

MOTOKÁRY Pista Azzura (Modrý okruh) je známa motokárová trať. Tento okruh v Lido di Jesolo patrí k najdôležitejším svetovým závodným dráham. V čase kedy sa tu nepreteká, je trať k dispozícii návštevníkom letoviska, aby si vyskúšali svoje pretekárske schopnosti. Na skutočných motokárach môžete testovať okruh, vozidlo aj seba, zažiť vzrušenie z pretekania. K dispozícii sú kurzy jazdy na motokárach pre deti, dospelých, zdatní odvážlivci môžu vyskúšať ostré dvojmiestne žihadlo s motorom Honda 270 ccm.

Pretekárska dráha je otvorená pre verejnosť od marca do septembra v čase 9:00 - 12:00, po obedňajšej sieste od 16,00 - 24,00. Pre firemné akcie a skupinky priateľov je možné vytvoriť akékoľvek vzorce prenájmu dráhy a pretekárskych strojov na usporiadanie závodu, alebo tréningu jazdy na motokáre. Ak máte vodičské zručnosti na vyššej úrovni, než je bežný priemer, vyskúšajte si jazdu v týchto malých vozítkach, ktoré vám nič neodpustia a zároveň sú bezpečné aj pre vaše deti. Na motokárach začínali pretekať aj mnohí veľkí jazdci formule jedna.

Trať Pista Azzura patrí medzi ikony motorkárskeho sveta, už v roku 1968 sa tu jazdili prvé majstrovstvá sveta a do dnes podľa aktuálnosti scény preteky európskeho pohára a národné preteky. Slávne mená sveta F1 sa v Lido di Jesolo objavovali v časoch keď rozvíjali svoj talent ako jazdci motokáry Alain Prost, Ayrton Senna, Riccardo Patrese, Alex Zanardi, Michael Schumacher, Giancarlo Fisichella, Robert Kubica, Luca Badoer, Lewis Hamilton a mnoho ďalších. Okruh Pista Azzura vďaka svojej technickej náročnosti a kvalite povrchu je vhodný aj pre rôzne iné podujatia testovanie vozidiel, jazdcov, motocyklové súťaže, prezentácie nových vozidiel zákazníkom či testy bezpečnosti.

Keď som si išla vyskúšať prvý krát jazdu na motokáre, mala som celkom obavy. Pozerala som po ostatných a zdalo sa mi že to má poriadne pecky. Manžel ma upokojoval, že veď som už jazdila aj na narážacích kolotočiarskych elektrických autíčkach, určite to poznáte. Tak som sa pekne krásne poobliekala vzala prilbu na hlavu a nasadla som na sto kubíkovú motokáru a veru s tými cirkusantskými to nemá nič spoločného. Myslím si, že som dosť dobrý šofér a tak som sa aj s motokárou dohodla vcelku rýchle. Krúženie po okruhu ma zaujalo natoľko, že som si ani nestihla všimnúť, ako dlho jazdím. Až keď som skončila, všimla som si čas na hodinkách, úúú takmer pol hodiny. Lenže manžel mi ukázal tri lístky, myslel na to už vopred. Je to adrenalín a zabudnete na čas, keď vás jazdenie nadchne.

Prenájom motokáry:
50 ccm - 12 € / 10 minút (pre deti)
100 ccm - 15 € / 10 minút (normál)
200 ccm - 20 € / 8 minút (športová)
270 ccm - 25 € / 8 minút (špeciál)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára